سلام نيوز
سلام نيوز

سایت بهترین ابزار












شايد باورتان نشود ولي دشواري هاي كاشت و نگهداري از چمن و گياهان طبيعي به اندازه اي زياد است كه افراد بسياري را از داشتن آن پشيمان و منصرف مي كند. اما سال هاست كه براي اين مساله راه چاره اي پيدا شده؛ چمن مصنوعي و گل و گياه مصنوعي

انسان ها عاشق طبيعت و چهره سبز و شاداب آن هستند. ما از گياهان حال خوب و سرخوشي مي گيريم و به همين دليل است كه هميشه تلاش مي كنيم تا گوشه اي از زيبايي هاي طبيعت را در محل زندگي و كار خود فراهم سازيم. اما همان طور كه مي دانيد هميشه اين كار امكان پذير نيست.

تقريباً همه مردم با فضاي مناسب براي پرورش و نگهداري گل ها و گياهان آشنا هستند؛ جاهايي مثل فضاي سبز بيروني جلوي درب منزل، باغچه حياط، فلاورباكس، گلدان هاي بزرگ و كوچك پشت پنجره ها، ايوان، تراس، بالكن و پاسيو، پشت بام و...

هر كدام از اين اماكن، ويژگي ها و نيازهاي خاص خود را داشته و براي نگهداري انواع خاصي از گياهان مناسب است. مثلا بهتر است درختان بزرگ در بيرون از خانه و در حاشيه كوچه و خيابان كاشته شوند؛ درختان كوچك پيكر، گل هاي زينتي و چمن در باغچه حياط كاشته شود و گياهان سايه دوست و كوچك درون خانه نگهداري شود.

به جرات مي توان گفت پشت بام قسمتي از خانه است كه اكثر مردم هميشه از آن غافل هستند. شايد اين مساله در فرهنگ و تاريخ ما ريشه دارد؛ ولي هر چه كه هست باعث شده تا اين بخش مهم از ساختمان ها را به كلي فراموش كنيم.

حتما از خود مي پرسيد كه حالا بايد چه كار كنيم؛ چه پيشنهادي براي استفاده بهتر از پشت بام داريد. در اين مطلب قصد داريم تا شما را با راهكارهاي ساده دكوراتيو براي زيباسازي پشت بام ساختمان آشنا كنيم. با ما بمانيد.

گل و گياه مصنوعي فقط براي گلدان روي ميز ناهارخوري نيست

در فرصت هاي گذشته به طور مفصّل به كاربرد چمن مصنوعي در پشت بام پرداخته ايم؛ در اين مجال هم به نقش مهم آن در تزئين بام خانه اشاره مي كنيم و البته تكميل زيبايي آن با گل و گياه مصنوعي.

در بسياري از ساختمان هاي مسكوني، اداري، تجاري و... به دليل سُستي سازه، نداشتن جاي كافي، نداشتن آب بندي مناسب و ديگر مشكلات زيربنايي، امكان كاشت گياهان و چمن طبيعي وجود ندارد. به همين دليل است كه طراحان و مجريان به كاربران پيشنهاد مي كنند تا از انواع مصنوعي استفاده كنند.

استفاده از چمن مصنوعي پشت بام را سنگين نمي كند و در هنگام نصب و مدت زمان نگهداري، هيچ گونه آسيبي به ساختمان وارد نخواهد شد. چمن مصنوعي روف گاردن، يك گرين روف يا همان بام سبز زيبا و ماندگار را در سطح بام ساختمان فراهم مي كند. با اين كار، پشت بام از حالت بي روح به فضايي دلچسب و شاداب تبديل مي شود. 

توجه داشته باشيد كه پشت بام بايد داراي شيب بندي مناسبي باشد تا آب باران و برف به طور كامل از روي چمن مصنوعي خارج شود. آب سطحي، از طريق سوراخ هاي زهكش بستر نگهدارنده چمن مصنوعي به سمت پايين و زير آن هدايت مي شود. سپس بر روي سطح بام و در جهت شيب حركت نموده و از چاهك كفشور و ناودان بيرون مي رود.

به اين ترتيب مي توانيد با خيال آسوده از يك بستر سبز و نرم و چشم نواز بهره مند شويد كه سال هاي سال در زير پايتان باقي مي ماند.











يك تراس دوست داشتني با چمن و گياهان مصنوعي

 

آيا جاي ديگري بر روي پشت بام باقي مانده كه شما از آن غافل شده باشيد؟ كمي فكر كنيد؛ بله ديوارها. شايد خيلي از شما بگوييد كه معمولا بر روي پشت بام ديوارهاي زيادي وجود ندارد و فقط خرپُشته، اتاق آسانسور، فضاي تاسيسات برقي و... با ديوار احاطه شده اند.

منظور ما هم دقيقا همين ديوارهاست؛ شما مي توانيد با نصب انواع گل و گياه مصنوعي در قالب ديوار سبز، نماي ظاهري اين قسمت ها را به كلّي دگرگون كنيد.

فقط كافيست از پنل هاي آماده ما استفاده نموده و مدل هاي مختلفي از گل و گياه مصنوعي را روي آن قرار دهيد. بسياري از مجريان فضاي سبز هم با به كارگيري سازه و شاسي از جنس چوب، فلز و پلاستيك، بستري ايده آل براي نصب گل و گياه مصنوعي ارائه مي دهند.

شركت مانا چمن با انواع مدل ها مي تواند رضايت و خشنودي افراد با سليقه هاي گوناگون را به دست آورد. براي آشنايي و بررسي محصولات ما مي توانيد از سايت مانا چمن بازديد فرماييد. جهت خريد گل و گياه مصنوعي به سايت ماناچمن مراجعه كنيد



چمن مصنوعي را در چه جاهايي مي توان استفاده كرد؟










آيا تازگي ها فكر مي كنيد كه چمن مصنوعي را بيشتر از گذشته مي بينيد؟ يا تصوّر مي كنيد هر جا و مكاني كه مي رويد و نگاه مي كنيد، چشمتان به چمن مصنوعي مي افتد؟! اگر واقعا چنين است اصلا نگران نشويد؛ شما دچار توهّم نشده ايد. زيرا شما تنها نيستيد و بسياري از افراد ديگر هم چنين احساسي دارند.

زيرا استفاده و كاربرد چمن مصنوعي به اندازه اي در سال هاي اخير افزايش يافته كه تقريباً در هر جايي آن را مي توان مشاهده نمود. منازل مسكوني، مراكز اداري دولتي و خصوصي، مراكز تجاري، تفريحي و... از جمله شناخته شده ترين جاهايي است كه به طور گسترده از چمن مصنوعي استفاده مي كنند.

در اينجا برخي از برتري هاي شاخص چمن مصنوعي را شرح مي دهيم تا به مفيد بودن آن پي ببريد.

مزاياي چمن مصنوعي

چمن مصنوعي در مقابل پرتوي فرا بنفش نور خورشيد مقاوم سازي مي شود تا خشك، شكننده و پوسيده نشود. همچنين رنگ هايي در آن به كار مي رود كه بسيار پايدار و ماندگار بوده و پس از گذشت سال ها فقط اندكي كم رنگ خواهند شد به طوري كه چشم انسان قادر به تشخيص آن نيست.

گاز اكسيژن موجود در هوا، يكي ديگر از عوامل مخرّب بر روي همه اجسام است كه با پلاستيك ها هم واكنش داده و آنها را دچار دگدگوني مي كند. ولي در ساخت الياف چمن مصنوعي از تركيبات ويژه اي براي ايجاد مقاومت در مقابل اكسايش يا اصطلاحاً هوازدگي استفاده مي شود كه طول عمر چمن را تضمين مي كند.

شايد بعضي افراد اعتقاد داشته باشند كه فرايند توليد چمن مصنوعي باعث ايجاد آسيب به محيط زيست و انتشار گازهاي گلخانه اي و كربن در اتمسفر كره زمين مي شود؛ اين باور تا حدودي درست است ولي بايد توجه داشته باشيد كه ساخت و استفاده از چمن مصنوعي براي تحقّق هدف ارزشمند ديگري صورت مي گيرد؛ صرفه جويي در آب.

كاشت و نگهداري از چمن طبيعي به مقادير فراوان آب نياز دارد كه از تصوّر بسياري مردم خارج است. اين آب شيرين مي تواند براي سيراب كردن انسان ها و استفاده در مصارف بسيار مفيد تري صرف شود كه فوايد بيشتري از چمن دارند.

از سوي ديگر، چمن مصنوعي از موادي ساخته مي شود كه تا حد زيادي قابل بازيافت بوده و مي توان از آن براي ساخت محصولات ديگري استفاده نمود. پس مي بينيد كه از اين بابت هم چمن مصنوعي يك كالاي دوستدار محيط زيست است.

در ساخت چمن مصنوعي از فلزات سنگين همچون سرب استفاده نمي شود و بنا بر اين بسيار بي خطر تر از محصولات پلاستيكي ديگر است. 

افراد بسياري در سراسر جهان به گرده گل هاي گياهان حساسيت دارند؛ اين آلرژي به شكل عطسه، سرفه، آبريزش بيني، خارش و سرخي چشم، گلو و پوست، تنگي نفس و... خود را نشان مي دهد كه بسيار آزار دهنده است. چمن طبيعي هم مثل ديگر گياهان داراي گل هايي است كه پس از رسيدن به مقدار كافي رشد، گرده هاي خود را در هوا آزاد مي كند.

راه رفتن بر روي چمن و يا كوتاه كردن ارتفاع برگ ها با ماشين آلات چمن زني، باعث پراكنده شدن بيشتر اين گرده ها شده و شرايط بسيار سختي را براي افراد آلرژيك فراهم مي كند.










چمن زني، كاري طاقت فرسا

 

نصب چمن مصنوعي، راهي مطمئن براي خلاص شدن از مشكلات حساسيت زاي چمن است؛ به طوري كه همه مي توانند از بستر سبز و زيباي چمن استفاده نموده و لحظات شادي را سپري كنند.

چمن مصنوعي باغ تالار

حتما شما هم بارها در مراسم جشن عروسي و رويدادهاي ديگر مشابه شركت كرده ايد. اين مناسبت ها معمولاً در اماكن خاصي برگزار مي شوند كه براي اين منظور طراحي و ساخته شده اند. تمامي اجزاي اين محل ها به گونه اي انتخاب مي شود كه زيبايي و شكوه خيره كننده اي را ميهمان چشمان حضار نمايد.

فضاي سبز و باغ، يكي از عناصر اصلي و مهم باغ تالارهاست كه خاطره اي شيرين و به ياد ماندني را در ذهن حاضران پديد مي آورد. زمين سبز چمن باعث زيبايي دو چندان شده و حال خوب را به همه هديه مي دهد.

ولي اگر زمين چمن اين مراكز به خوبي نگهداري نشده باشد، به شدت آسيب مي بيند و لكه هاي خشك و سوخته در گوشه و كنار آن ظاهر مي شود. در اين حالت نه تنها زمين چمن باعث زيبايي محيط نمي شود، بلكه منظره زشتي را به وجود مي آورد كه هيچ كس از ديدن آن خوشحال نخواهد شد.

نصب چمن مصنوعي در باغ آتليه، چشم انداز شگفت انگيزي را پديد مي آورد كه براي ثبت تصاوير خاطره انگيز از پيوند دل هاي عروس و داماد ها ايده آل است.

چمن مصنوعي در حياط منزل

احتمالا شما هم با برخي دردسرهاي نگهداري از چمن طبيعي آشنا هستيد؛ نياز به خاك مناسب، نور كافي، هواي سالم، آبياري منظم، تامين مواد غذايي، استفاده از مواد شيميايي براي مبارزه با آفات، بيماري ها و علف هاي هرز، كوتاه كردن برگ و ساقه و... چند نمونه از اقدامات مراقبتي چمن طبيعي محسوب مي شود.

همه اين كارها به صرف زمان، انرژي و هزينه قابل توجهي نياز دارد كه از چشم و توجه بسيار از مردم پنهان مي ماند و هرگز به آن فكر نمي كنند. ولي زماني كه از ابعاد آن آگاه مي شوند، در ادامه نگهداري از چمن طبيعي دچار شك و ترديد شده و تجديد نظر مي كنند.

با خريد و نصب چمن مصنوعي در حياط و باغچه خانه، از شر تمامي كارهاي طاقت فرساي نگهداري از چمن خلاص مي شويد و سال هاي سال از يك زمين سبز و خرّم لذت خواهيد برد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت فروشگاه چمن مصنوعي ماناچمن www.manachaman.com مراجعه كنيد.





ادامه مطلب...
ارسال توسط علي
نظرات (0)

يكي از دسر هايي كه  طرفدار هاي خيلي زيادي دارد و بسيارمورد استقبال مردم قرار گرفته است ، كيك هاي خانگي ميباشد. درست كردن كيك هاي خانگي  كار خيلي سختي نيست اما  به شرط ان  كه  روش  درست  كردن  و مواردي كه در كيك  پختن  بايد رعايت شود را ياد بگيريد . در ادامه شما با روش و نكات لازم براي پختن چند نوع از كيك هاي خانگي اشنا ميشويد

 

كيك اسفنجي

 

مواد لازم براي كيك اسفنجي ۲ تا ۳ كيلو گرمي و قالبي با قطر ۲۵ سانتي متر :

 

  • تخم مرغ   ۸ عدد

  • آرد     ۲ پيمانه

  • شكر     ۲ ‌پيمانه

  • بكينگ پودر   ۲ قاشق چايي خوري 

  • وانيل    ۱ قاشق چايي خوري 

  • آب داغ    ۱ ليوان

 

طرز تهيه كيك اسفنجي 

ابتدا دماي فر را روي ۱۸۰ درجه قرار دهيد  و بعد زرده و سفيده تخم مرغ ها را از هم جدا كنيد و سفيده را هم بزنيد و بعد شكر را اضافه كنيد و به مدت ۱۵ دقيقه با همزن ان را به خوبي هم ميزنيد اين كار را بايد تا موفعي كه سفيده به خوبي سفت شود انجام دهيد و سپس ان را درون يخچال قرار دهيد حال به زرده هاي تخم مرغ كه جدا كرده بوديد وانيل اضافه كنيد و هم بزنيد بعد شكري كه باقي مانده است را به ان اضافه كنيد و باز به هم بزنيد تا زماني كه به رنگ كرمي در بيايد سپس با سرعت و بدون وقفه اب داغ را در طول چند مرحله به ان اضافه كنيد و  در مرحله بعد ارد و بكينگ پودر را باهم چند بار الك ميكنيد تا موقعي ذره هاي ارد  از هم جدا شوند پس از الك كردن ان ها را زرده هاي تخم مرغ اضافه كرده  و باز به هم ميزنيد و بعد سفيده تخم مرغ را كه در يخچال قرار داده بوديد به اين مواد اضافه كنيد و باز هم هم بزنيد . در مرحله اخر كف قالب كيك ‌ و ديواره هاي قالب را با روغن كمي چرب كرده و به مقدار خيلي كمي به ان ارد ميزنيد كه كيك به ان نچسبد سپس مواد كيك را داخل قالب بريزيد و بگذاريد در دماي ۱۸۰ درجه به مدت ۳۵ دقيقه  پخته شود . بعد از گذشته اين زمان كيك تان اماده خوردن است البته مي‌توانيد ميان كيك را با انواع ژله هم پركنيد. حالا كيك شما آماده سرو شدن است. نوش جان .

C:UsersHamedDesktopطرز-تهيه-كيك-اسفنجي.jpg

 

كيك يزدي

 

مواد لازم براي پختن كيك يزدي :

 

  • ارد سفيد ۳۰۰ گرم

  • تخم مرغ ۳ عدد

  • شكر ۲۰۰ گرم 

  • ماست غليظ  ۱۵۰ گرم

  • روغن مايع ۱۷۵ گرم

  • عسل يك قاشق غذا خوري 

  • بكينگ پودر يك قاشق غذا خوري 

  • هل پودر شده يك قاشق غذا خوري

  • گلاب ۳ قاشق غذا خوري 



طرز تهيه كيك يزدي

قبل از هر كاري تمام مواد را از يك ساعت قبل بيذون از يخچال قرار دهيد تا  به دماي محيط برسند و بعد تخم مرغ ها را در ظرفي شكسته و هم بزنيد حال شكر را به لن اضافه كنيد و بازهم بزنيد سپس روغن مايع را به اين مخلوط اضافه كرده و باز هم هم بزنيد و بعد ماست و هل و گلاب و عسل را داخل اين مخلوط ريخته و مجدد هم ميزنيد و پس از ان ارد و بكينگ پودر را  بعد از الك كردن به ان اضافه كنيد و در مرحله اخر مواد اماده شده را به داخل قالب كيك يزدي و يا كاغذ هاي مخصوص ان به اندازه يك سوم قالب ها بريزيد و فراموش نكنيد كه حتما سر قالب خالي باشد و با قاشق مقداري وسط مواد را به شكل گود دراوريد و داخل ان كنجد بريزيد و حال قالب ها را با دماي ۲۰۰ درجه به مدت ده دقيقه داخل فر قراز دهيد و صبر كنيد پف كند اينك  دماي فر را به دماي ۱۸۰ و مدت ده دقيقه قرار دهيد پس از اتمام اين كار كيك تان اماده خوردن است . 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علي
نظرات (2)
 
تاريخ : ۲۵ تير ۱۴۰۰

Prerequisite for the prosperity of any business after designing the site, receiving SEO services in search engines to increase site traffic and be seen by the audience. Since most users use Google search engine to find the site they are looking for, the most important organic tool to attract visitors is to improve website SEO to increase website rank and visit and get to the first page of Google search results.

Proper branding, along with increasing site traffic and improving Alexa rankings and rankings, will bring visitors in and convert them into customers, resulting in more business prosperity. If you are looking to grow your business through online sales with the lowest غير مجاز مي باشدt and high efficiency, using the professional SEO services of internet web marketing experts in web site optimization and SEO, a smart choice to improve Alexa rank and more Google input. For your site and blog. It should be noted that in web site design projects, in addition to providing free SEO advice, the latest methods and tools to improve website SEO and increase site traffic along with content production are provided to customers for free, which is a great start to increase traffic. Real and professional SEO.

 

 

ايمپلنت

روكش ليمينت

كامپوزيت ونير

بليچينگ

What is SEO? Website SEO is the implementation of smart ways to increase the site's ranking and ranking in Google search results, which increases site traffic. The factors affecting SEO and site optimization can be divided into two general categories: internal site SEO services and off-site optimization.

In general, the important internal aspects of website SEO are: how to design the site (including coding, page loading speed, page structure, how to design the template, how to place content on the page, etc.) and site content, and of course keywords to Used in site content. Website optimization experts in the password after holding an SEO improvement consultation session, put a full review of your website in terms of design and content and review of its possible shortcomings on the agenda, and after analyzing your site and competitors, the necessary strategy In order to increase site traffic and improve SEO, they suggest. In some cases, redesigning the website professionally is necessary to achieve a definite result, which and its reasons will be reviewed and designed by our experts in the SEO consulting session, and if necessary, redesign the site project to achieve the desired result. The company takes over the web.

 

ارتودنسي

روكش سراميكي لمينت

لمينت سراميكي

سفيدكردن دندان


Considering that more than 85% of website traffic is done through search engines, there is no doubt that one of the most important ways to increase site traffic is to improve SEO and optimize the website. This is even more important when we know that the majority of incoming visitors are targeted through search engines and are looking for your products and services.

In other words, we can hope that most of these visitors will be able to become real customers. It is worth mentioning that many factors are effective in finalizing the sales operations that the professional team of crypto web has the ability to provide valuable help in shaping the structure and targeting the success of your business in the field of online sales in the form of marketing and sales consulting sessions. Considering the lower غير مجاز مي باشدt of improving SEO compared to other ways of marketing and advertising, as well as its high efficiency and the ability to measure the process and results of work transparently, it can be acknowledged that the best investment in advertising and marketing in today's world, using SEO services and website optimization. Since the delay in starting the SEO of the site causes it to lag behind the competitors, we recommend that you contact our experts on the web today to increase site visits and SEO improvement advice.

 

دندانپزشكي شبانه روزي

لبخند هاليوودي

كاشت دندان

جرم گيري دندان

از آنجا كه كاربردهاي كاشت يك سرمايه گذاري بلند مدت براي سلامتي است ، بايد توسط پزشكان مجرب و با استفاده از مواد با كيفيت انجام شود. اگر فرد مشكل بيماري سيستميك نداشته باشد ، كاشت را مي توان براي هر بيمار انجام داد. در صورت عدم وجود استخوان در فك بالا و پايين ، مي توان ايمپلنت را با روش پيوند استخوان انجام داد. ايمپلنت بايد به عنوان يك روش درماني مادام العمر در نظر گرفته شود.

طراحي داخلي

دكوراسيون

چيدمان خانه

دكوراسيون داخلي

 

آيا ايمپلنت راه حلي براي بي دنداني است؟
در كاربرد ايمپلنت ريشه مصنوعي به استخوان فك پيوند زده مي شود. كاشت دندان قرار داده شده در استخوان فك از مواد تيتانيوم ساخته شده است. دندان ساخته شده از جنس سراميك است. تعداد دندان ها و ساختار دهان براي هر شخص ، روش كاشت دندان را تعيين مي كند. اگر قرار است فقط يك دندان تنها براي بيمار ساخته شود ، به جاي پل زدن دندان هاي كناري ، يك دندان با استفاده از ايمپلنت ساخته مي شود.

ارزيابي مراكز درماني دندانپزشكي

ماركتينگ مراكز زيبايي و درماني

طراحي  سايت دندانپزشكي

مشاوره مراكز دندانپزشكي

 

از چه سني مي توان ايمپلنت انجام داد؟ ( سن كاشت دندان )
از كاشت دندان مي توان در درمان هر بيمار استفاده كرد. با اين حال ، بايد استخوان فك بيمار بطور كامل رشد كرده باشد . محدوديت سني براي ايمپلنت 18 سال مي باشد ، اما در برخي موارد مي تواند 20 سالگي باشد. براي تشخيص اين موضوع ، بايد راديوگرافي از مچ دست گرفته شود هر كسي كه تكامل استخوان فك را به اتمام رسانده است مي تواند از ايمپلنت دندان استفاده كند.

 

 

آژانس تبليغاتي

سئو پزشكي

سئو دندانپزشكي

كمپين تبليغاتي

اهميت جنس ايمپلنت ( ايمپلنت با كيفيت )
ايمپلنت ساخته شده است تا يك عمر استفاده شود. تعداد مارك هايي كه كيفيت خود را ثابت كرده و براي ايمپلنت دندان استفاده ميشوند بسيار كم است. بنابراين ، استفاده از مواد با كيفيت از اهميت فوق العاده اي برخوردار است. زيرا اين روش فقط با استفاده از ايمپلنت روي بيمار و قرار دادن دندان مصنوعي روي آن خاتمه نمي يابد. اگر كاشت بعد از 5-7 سال مشكلي ايجاد كند ، ارائه خدمات از طرف شركت توليد كننده كاشت دندان بسيار مهم است. بنابراين ، بيماران بايد پزشكان خود و مارك هاي ايمپلنت مورد استفاده خود را بخوبي بررسي كنند و از كيفيت ايمپلنت قبل از استفاده مطمئن باشند.

مهندس صالحي

مشاركت در ساخت

طراحي و اجرا ساختمان

بازسازي

اهميت جنس ايمپلنت ( ايمپلنت با كيفيت )
ايمپلنت ساخته شده است تا يك عمر استفاده شود. تعداد مارك هايي كه كيفيت خود را ثابت كرده و براي ايمپلنت دندان استفاده ميشوند بسيار كم است. بنابراين ، استفاده از مواد با كيفيت از اهميت فوق العاده اي برخوردار است. زيرا اين روش فقط با استفاده از ايمپلنت روي بيمار و قرار دادن دندان مصنوعي روي آن خاتمه نمي يابد. اگر كاشت بعد از 5-7 سال مشكلي ايجاد كند ، ارائه خدمات از طرف شركت توليد كننده كاشت دندان بسيار مهم است. بنابراين ، بيماران بايد پزشكان خود و مارك هاي ايمپلنت مورد استفاده خود را بخوبي بررسي كنند و از كيفيت ايمپلنت قبل از استفاده مطمئن باشند.

جراحي زيبايي

جراحي بيني

اپتوپلاستي

پيكر تراشي


آيا همه برنامه هاي كاشت دندان موفقيت آميز خواهند بود؟
هنگام تصميم گيري در مورد استفاده از ايمپلنت دندان فاكتورهاي زيادي را در نظر گرفت. اول از همه ، شرايط سلامتي بيمار براي كاشت بايد در شرايط مناسبي باشد. بيمار بايد قبل از درمان معاينه شود و ايمپلنت مناسب انتخاب شود. پس از كاشت ايمپلنت ، بيماران بايد به دقت از آن مراقبت كنند. اگر نگهداري ايمپلنت غفلت شود ، احتمال بروز عوارض بيشتر است. علاوه بر اين ، بيماراني كه از سيگار استفاده مي كنند بر موفقيت كاشت تأثير منفي مي گذارد.

دكتر محمدپور

آي پارا


آيا همه برنامه هاي كاشت دندان موفقيت آميز خواهند بود؟
هنگام تصميم گيري در مورد استفاده از ايمپلنت دندان فاكتورهاي زيادي را در نظر گرفت. اول از همه ، شرايط سلامتي بيمار براي كاشت بايد در شرايط مناسبي باشد. بيمار بايد قبل از درمان معاينه شود و ايمپلنت مناسب انتخاب شود. پس از كاشت ايمپلنت ، بيماران بايد به دقت از آن مراقبت كنند. اگر نگهداري ايمپلنت غفلت شود ، احتمال بروز عوارض بيشتر است. علاوه بر اين ، بيماراني كه از سيگار استفاده مي كنند بر موفقيت كاشت تأثير منفي مي گذارد.

Visit Visit Visit

Social

seo

seomechanic

Ihealthtour

Drmotori

Visit


كاشت ايمپلنت دندان چه مدت عمر مي كند؟ ( عمر ايمپلنت )
موفقيت و طول عمر كاشت به عوامل مختلفي بستگي دارد. از كاشت هاي انجام شده در دهان به مدت سي سال بدون هيچ مشكلي استفاده مي شود. وضعيت سلامت عمومي بيمار و مراقبت هاي انجام شده از ايمپلنت ها عواملي هستند كه استفاده مادام العمر از آنها را تضمين مي كنند. شما مي توانيد در مورد اين خطرات اطلاعات لازم را از پزشك خود دريافت كنيد.

Visit

Visit

Visit

Visit

Visit Chiller Just take a visit Visit Visit


آيا برنامه كاشت باعث عارضه جانبي در بدن مي شود؟ ( عوارض جانبي ايمپلنت )
مواد كاشت موادي هستند كه هيچ عارضه جانبي براي بدن ندارند. اين موارد به طور گسترده بازرسي شده است. آنها معمولاً از موادي مانند تيتانيوم و مواد مشابه ساخته مي شوند.

آيا استفاده از ايمپلنت خطر سرطان دارد؟
در اين را

ادامه مطلب...

ارسال توسط علي
نظرات (0)

درمان قطعي سردرد ميگرني و سردرد مزمن با طب درد

بيماري سردرد يكي از رايج ترين بيماري هاي رايج بين مردم جهان است كه معمولا ناحيه سر و گردن را درگير مي كند.  بيشتر از 40 ميليون نفر از مردم جهان  دچار سردردهاي ميگرني و مزمن هستند ، كه با عث شده تخقيقات بسيار زيادي در باره درمان سردرد صورت گيرد .

در ادامه با ما همراه باشيد تا با موثرترين روشهاي درمان ميگرن و انواع سردردها آشنا شويم.

درمان قطعي سردرد ميگرني و سردرد مزمن با طب درد

بيش از  ۳۰ نوع سردرد شناخته شده وجود دارد، يكي از سردردهاي شايع سردرد ميگرني است، ميگرن، اختلالي در سيستم عصبي و سردردي تنشي بوده و قبل از بروز علائمي را از خود نشان مي‌دهد.

سردردهاي ميگرني حالتهاي تپش‌دار و كوبنده اي دارند ، معمولا از سمت چپ سر شروع مي‌شوند و ممكن است به تدريج تمام قسمت‌هاي سر و حتي چشم‌ها را هم درگير كند ، يكي از راه‌هاي تشخيص سردرد ميگرني اين است كه ، چنانچه بيمار به پشت دراز بكشد سردرد آن شدت مييابد ، اما اگر در حالت سجده قرار بگيرد سردرد آرام تر ميشود .

ابتلا به سردر هاي ميگرني در زنان بيشتر بوده و در هر سني بروز پيدا كند و ميتواند زمينه ارثي هم داشته باشد، از نشانه‌هايي كه پيش از بروز سردرد ميگرني مشاهده مي‌شوند مي‌توان به حالت تهوع، دل درد، سرگيجه، خميازه كشيدن پي در پي، عصبانيت و بداخلاقي، ميل به خوردن غذا‌هاي شيرين، استفراغ، اسهال يا يبوست و اختلالات بينايي مثل تاري ديد اشاره كرد.

بو‌ها و غذا‌ها نيز مي‌توانند باعث ايجاد سردرد ميگرني شود . مثلا ، بوي عطر و ادكلن و پياز باعث ميتواند باعث تشديد سردرد ميگرني شود  ؛ همينطور سر و صداي زياد نيز باعث شدت سردرد ميشود . 

ساير عواملي كه در بروز سردرد ميگرني نقش موثري دارند مي‌توان به استرس، اضطراب و فشار‌هاي رواني، گرسنگي و خستگي زياد ، هيجانات شديد  ، مصرف برخي از غذا‌ها مثل غذا‌هاي مانده، ساندويچي، سوسيس و كالباس، ترشي، لبنيات، آلودگي هوا، تغييرات هورموني در زمان قاعدگي،، بي‌خوابي يا كم‌خوابي،  مصرف قرص‌هاي ضدبارداري، مصرف دخانيات و مشروبات الكلي، غلظت و فشار خون بالا و ... اشاره نمود.


آشنايي با سردردها رايج

  1. 1. سردرد ميگرني

سردرد ميگرني ، يك طرف سر را درگير كرده و به صورت ضربان دار است كه معمولا با حالت تهوع، استفراغ، آلرژي به نور يا صدا همراه بوده و ممكن است از 2 تا 72 ساعت ادامه يابد و بيشتر خانمها را درگير ميكند و استرس يكي از اصلي ترين دلايل بروز و تشديد آن است.

معمولا درمان ميگرن با استفاده از مسكن ها ( قرص سردرد ) و يا بوتاكس ميگرن انجام ميشود كه به صورت موقت باعث از بين رفتن سردرد شما ميشود . 

  1. 2. سردرد سينوزيت (سينوسي)

اين نوع سردرد ، دردي عميق و دائمي كه در پشت استخوان گونه و بيني احساس ميشود دارد و همراه با تب و آبريزش ميباشد ، منشا سردرد سينوزيت ميتواند عفونت، التهاب و يا تورم در سينوس هاي سر افراد باشد .

  1. 3. سردردهاي تنشي

سردرد تنشي يكي  از رايج ترين نوع سردردها ميباشد ، كه حدود 80 درصد از مردم دنيا حداقل يك بار به آن دچار شده اند. سردرد تنشي با احساس فشار و درد در هر دو طرف سر به صورت حلقه مانند و گاهي همراه با احساس درد و خستگي در ناحيه گردن همراه است . سردرد سينوزيت ممكن است  نيم ساعت تا يك هفته طول بكشد .

  1. 4. سردرد خوشه اي

سردرد خوشه اي خيلي رايج نيست و تنها 1 درصد از جمعيت جهان به آن دچار ميشوند  ، درد يكطرفه فوق العاده شديد كه عمدتا در ناحيه اطراف يا پشت چشم احساس ميشود و ميتواند همراه با آبريزش بيني يك طرفه و اشك ريزي يك طرفه و قرمز شدن چشمها همراه باشد . سردرد خوشه اي ممكن است بين 15 دقيقه تا 2.5 ساعت ادامه داشته باشد .

 

تشخيص انواع سردردها در كلينيك هاي تخصصي سردرد

با شيوع انواع سردردها در سنين جواني و ميانسالي ،در جوامع پر استرس امروزي كه انواع فشارهاي اقتصادي و اجتماعي بر مردم تحميل ميشود، نياز به كلينيك هاي تخصصي سردرد با هدف ارائه خدمات ويژه به افراد مبتلا به انواع سردردها، تحت نظر پزشك متخصص مغز و اعصاب، بيش از هر زمان ديگري احساس ميشود.

تشابه زيادي بين سردردها وجود دارد، براي تشخيص نوع دقيق سردرد خود حتما بايد به پزشك متخصص سردرد مراجعه نماييد  . اگر در تهران هستيد پيشنهاد مراجعه به كلينيك سردرد دكتر فرشته اسفندياري ميباشد . 

در كلينيك دكتر فرشته اسفندياري نوع سردرد شما با استفاده از متد روز دنيا و پيشرفته ترين تجهيزات پزشكي و با حداقل ميزان خطا، تشخيص داده شده و درمان سردرد به طور كامل و قطعي صورت مي گيرد.


نحوه تشخيص نوع سردردها از هم

آشنايي با روش طب درد 

طب درد يا Pain Medicine پس از پيدايش علم پزشكي نوين با تلاش و كوشش دكتر ميشل اشتاينباخ و پروفسور حيدري كه پايه گذاران اين علم بودند، در سال 2008 طراحي شد.

در اكثر موارد ديده شده است كه استفاده از روشهاي مدرن و داروهاي شيميايي و حتي عملهاي جراحي، علاوه بر عوارض جانبي كه براي بيمار به همراه دارند، تا مدتها نتايج چندان مثبتي را ايجاد نميكنند و در اكثر موارد موجب درمان قطعي نيز نمي شوند.

اما در اين طب با استفاده از تكنولوژي هاي فوق پيشرفته، اقداماتي بر روي سيستم عصبي و عروقي و گردش خون انجام مي شود كه نتايج شگفت انگيزي به همراه دارد. اين روش درماني، نتايج خيره كننده اي را در زمينه درمان بيماري هاي مغز و اعصاب نمايان كرده است. تقريبا يك دهه است كه اين روش با اندازه گيري دقيق سيستم عصبي و ويژگي هاي سلولي وارد دنياي طب نوين شده و به طرز عجيبي مورد استقبال بيماران قرار گرفته است.

بر اين اساس مطالعات دقيقي در رابطه با فعاليت سلولهاي مختلف بدن انجام گرفت كه نتايج آن نشان داد، سلولها و ماهيچه هاي بدن نيز همچون يك سيستم الكتريكي پيچيده عمل مي كنند و ميدان الكتريكي مينياتوري دارند. با استناد به اين روش سلولها و بافتهاي بدن نيز قادر هستند جريانات و امواج مغناطيسي را از لحاظ مشخصات مختلف از قبيل شكل و فركانس تشخيص دهند. با اين اطلاعات مي توان بسياري از اثرات درمانهاي آلترناتيو را شرح داد.


كلام پاياني

كلينيك تخصصي سردرد دكتر فرشته اسفندياري مجري روش درماني طب درد است كه شيوه‌اي تركيبي از علوم پاراكلينيك و باليني است. اين متد كه توسط دو كشور آلمان و امريكا ابداع شده ، از تازه‌ترين روش‌هاي درماني بيماري‌هاي اعصاب و روان بوده و به‌ويژه در رفع مشكلات سر و گردن، درمان سردرد و مشكلات تعادلي بسيار كارآمد است.

اين مجموعه ضمن بررسي و تشخيص نوع بيماري، با استفاده از روش‌ها و تجهيزات روز دنيا در جهت درمان اقدام مي‌كند.

براي برقراري ارتباط اينترنتي با مجموعه دكتر اسفندياري و استفاده از مزاياي طب درد جهت درمان انواع بيماري‌ها  و رفع عوارض مربوطه به سايت اين مجموعه به آدرس  dr-esfandiari.com  مراجعه نماييد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علي
نظرات (0)


اطلاع از
شيوه برگزاري كنكور 1400براي تمام كساني كه از بهمن ماه سال گذشته براي شركت در اين آزمون داوطلب شده اند حائز اهميت ويژه است. اين داوطلبان اعم از كساني كه قصد قبولي در دانشگاه هاي دولتي و كساني كه قصد تحصيل در رشته هاي با آزمون دانشگاه هاي آزاد كشور را دارند بايستي از مسائلي چونزمان برگزاري كنكور 1400، زمان دريافت كارت ورود به جلسه و برخي شرايط و ضوابط در نظر گرفته از سوي سازمان سنجش آموزش كشور اطلاع يابند. در اينجا قصد داريمشيوه برگزاري كنكور 1400را به صورت دقيق و موشكافانه مورد بررسي قرار دهيم.

 

اطلاع از زمان برگزاري كنكور 1400

سازمان سنجش بهترين مرجع براي اطلاع اززمان برگزاري كنكور 1400، تاريخ و ساعت دقيق برگزاري، كارت ورود به جلسه داوطلبان مي باشد. هر چند كه اين زمان پيش از اين نيز توسط سازمان سنجش اعلام و در دفترچه ثبت نامي داوطلبان نيز درج مي گردد. كنكور 1400 نيز مثل سال هاي گذشته در پنج گروه آزمايشي شامل گروه هاي آزمايشي رياضي و فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني، هنر و زبان هاي خارجي برگزار مي شود.

زمان برگزاري كنكور 1400از سوي سازمان سنجش آموزش كشور روزهاي 9 تا 12 تير ماه اعلام شده كه پروسه اي چهار روزه را در بر دارد. در اين چهار روز داوطلبان هر پنج گروه آزمايشي در تاريخ مربوط به رشته ثبت نامي خود در جلسه كنكور حاضر و در آزمون شركت مي كنند.

 

شيوه برگزاري كنكور 1400 در پنج گروه آزمايشي

همانطور كه گفتيم كنكور 1400 از 9 الي 12 تير ماه در 5 گروه آزمايشي برگزار مي شود اما داوطلبان هر يك از اين گروه هاي آزمايشي در چه تاريخي و چه زماني از روز آزمون خواهند داد؟

اولين گروه آزمايشي كه داوطلبان آن در قالب كنكور 1400 به رقابت خواهند پرداخت، گروه آزمايشي هنر است. كنكور گروه آزمايشي هنر در روز 9 تير ماه 1400 كه در تقويم روز چهارشنبه است برگزار مي شود. دومين گروه هاي آزمايشي كه در روز پنجشنبه 10 تير ماه با هم رقابت خواهند كرد گروه هاي آزمايشي رياضي و فيزيك و علوم انساني هستند. از آنجايي كه تعداد داوطلبان اين گروه هاي آزمايشي نسبت به گروه هايي چون علوم تجربي كم است كنكور اين گروه ها در يك روز برگزار مي شود.

روز سوم يعني روز جمعه برابر با روز 11 تير ماه روز رقابت علوم تجربي هاست و در نهايت در روز چهارم كه روز پاياني برگزاري كنكور 1400 مي باشد داوطلبان گروه آزمايشي زبان هاي خارجي با يكديگر به رقابت مي پردازند. برخلاف برخي از سالهاي برگزاري كنكور كه در آنها برخي از گروه هاي آزمايشي طرف صبح و برخي ديگر طرف بعد از ظهر در ماراتون كنكور شركت مي كردند، امسال تمامي اين گروه ها طرف صبح روز هاي برگزاري، آزمون خواهند داد.

هم چنين لازم به ذكر است؛دفترچه سوالات كنكور تجربي 1400،دفترچه سوالات كنكور رياضي 1400ودفترچه سوالا كنكور انساني 1400پس از اتمام آزمون از سوي سازمان سنجش منتشر مي شود

 

دريافت كارت ورود به جلسه پيش از فرارسيدن زمان برگزاري كنكور 1400

تمامي داوطلبان كنكور 1400 لازم و ضروري است كه با كارت ورود به جلسه در جلسه كنكور خود حضور يابند. كارت ورود به جلسه بنا بر اطلاعيه سازمان سنجش چند روز پيش از تاريخ برگزاري آزمون بر روي سايت اين سازمان قرار مي گيرد. داوطلبان لازم است پس از وارد كردن اطلاعات خود و مشاهده كارت ورود به جلسه آن را از سايت دانلود و پرينت نمايند تا نسخه چاپي كارت را در روز آزمون با خود به همراه داشته باشند.

البته در مورد كارت ورود به جلسه كنكور بايستي توجه داشته باشيد كه ممكن است برخي اطلاعات شما در اين كارت اشتباه درج شده يا مغايرتي با اصل مدارك تان داشته باشند. سازمان سنجش در اين مورد نيز فكر كرده و فرصت ويرايش اطلاعات را به داوطلبان داده است. اين اشتباهات و مغايرت ها غالبا از طريق مراجعه به وب سايت سازمان سنجش قابل اصلاح هستند و در غير اين صورت مي توان از طريق باجه هاي رفع نقص مخصوص كنكور سراسري نسبت به ويرايش و تصحيح آنها اقدام نمود.

در مورد زمان وشيوه برگزاري كنكور 1400تمامي اخبار جديد و رويدادهاي تازه از طريق مراجعه به وب سايت سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس sanjesh.org فراهم شده است و داوطلبان مي توانند با بازديد روزانه از وب سايت اين سازمان انتشار اخبار و اطلاعيه هاي جديد را پيگيري نمايند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علي
نظرات (0)

ايميل تبليغاتي يا پروموشنال نوعي ايميل است كه مشاغل براي تبليغ محصولات، خدمات، پيشنهادات و كمپين‌هاي خود استفاده مي‌كنند. برخلاف ايميل‌هاي تراكنشي كه مشتريان را در مورد سفارش يا اطلاعات حساب مطلع مي‌كنند، ايميل‌هاي پروموشنال معمولاً با هدف تبديل افراد به مشتري و مشتري به طرفدار محصولات و خدمات ارائه مي‌شوند. ايميل‌هاي تبليغاتي مي‌توانند اشكال مختلفي داشته باشند، مانند خبرنامه‌هاي هفتگي، ايميل‌هاي تبليغاتي فروش و ايميل‌هاي نگهداشت مشتري و ساير موارد. تمركز اصلي يك ايميل تبليغاتي اين است كه در مورد محصول يا خدمات خود به مشتريان بالقوه اطلاعات بدهيد.

در يك مطالعه موردي ، بيش از 50 درصد از پاسخ دهندگان گفتند كه هر ماه يك بار محصولات مورد نيازشان را از طريق ايميل‌هاي بازاريابي خريداري مي‌كنند. با ايميل‌هاي تبليغاتي كه به خوبي نوشته شده‌اند، متقاعد كردن مشتري براي خريد دوباره كار سختي نخواهد بود. نوشتن ايميل‌هاي پروموشنال با نرخ تبديل بالا كليد افزايش فروش شما است و برندهاي مشهور تجارت الكترونيكي اين موضوع را به خوبي مي‌دانند. در ادامه به معرفي چند نوع ايميل تبليغاتي پركاربرد خواهيم پرداخت:

بيشتر بخوانيد: چگونه ROI ايميل ماركتينگ را اندازه‌گيري كنيم؟

پيشنهادهاي محدود

همه ما ذاتاً از اين‌كه عقب بمانيم يا چيزي را از دست دهيم مي‌ترسيم و هيچ كس دوست ندارد يك فرصت خوب را از دست بدهد.  با محدود كردن زمان تبليغ و ايجاد احساس فوريت احتمالا خريدار در مورد خريد سريع تصميم خواهد گرفت. سعي كنيد در متن و عنوان ايميل به محدود بودن تعداد كالا و زمان فروش آن اشاره داشته باشيد تا تاثيرگذاري بيشتري را در ايميل‌ها تجربه كنيد.

ايميل رونمايي از محصول جديد

در حال آماده سازي يك كتاب جديد براي انتشار هستيد؟ خط توليد جديد فروشگاه به زودي آغاز به كار خواهد كرد؟ يا يك سرويس جديد به ليست خدمات وبسايت شما اضافه شده است؟ در كل راه اندازي محصول يا خدمات جديد هميشه هيجان انگيز  بوده است. اما مهم‌تر از همه، معرفي محصول جديد باعث ايجاد حس كنجكاوي مي‌شود، مخاطبين شما را درگير مي‌كند و برند پويا و سرحال نگه مي‌دارد.

بيشتر بخوانيد: چگونه عنوان ايميلي جذاب بنويسيم؟

موجود شدن كالاهاي خاص

رونمايي از محصول جديد اتفاقي نيست كه هر روز شاهد آن باشيم و شايد فقط يك الي 2 بار در سال لازم باشد اين نوع ايميل‌ها را به مشتريان خود ارسال كنيد. يكي ديگر از موضوعاتي كه مي‌تواند براي ارسال ايميل تبليغاتي مناسب و جذاب باشد، موجود شدن كالاهاي خاص است.

فروش ويژه فصلي

جمعه سياه، عيد نوروز، روز مادر و يا تعطيلات تابستانه زمان‌هايي هستند كه شما مي‌توانيد از آن براي افزايش فروش استفاده كنيد. معمولا در اين زمان‌ها فروشگاه‌ها تخفيف‌هاي خوبي براي كاربران در نظر مي‌گيرند كه مي‌تواند موضوع خوبي براي ارسال ايميل تبليغاتي هم باشد و كاربران را به خريد ترغيب كند.

جايزه براي مشتري‌ها

در نظر گرفتن جايزه و هديه مانند يك جادو براي ايجاد مشاركت، افزايش فروش و تبليغ محصولات عمل مي‌كند. علاوه بر اينكه كاربران وب سايت را با بنرهاي درون سايت با اين جايزه‌ها آشنا مي‌كنيد، مي‌توانيد ايميل خاص و جذاب هم براي كمپين طراحي كنيد تا بتوانيد فروش را چند برابر كنيد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علي
نظرات (0)
 
تاريخ : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
ارسال توسط علي
نظرات (0)

به نقل از وب سايت درجه به جرئت مي توانيم بگوييم انواع ماشين لباسشويي سامسونگ در ابتداي كار آسايش و آرامش را براي شما به همراه مي آورد اين برند با تنوع بي نظير در توليد مدل هايي با مشخصات فني مختلف بنا بر نياز و بودجه هاي مختلف به شما امكان مي دهد تا بر اساس نياز خود بتوانيد بهترين مدل قيمت ماشين لباسشويي سامسونگ را براي منزل خود تهيه كنيد، برند سامسونگ انواع ماشين لباسشويي خود را در اوج كيفيت و زيبايي توليد مي كند تا جايي كه به رقيبي سرسخت براي برندهاي مطرح آلماني و آمريكايي تبديل شده است، همان طور كه بر كسي پوشيده نيست كه اين وسيله يكي از لوازم خانگي محسوب مي شود كه با اختراع و ورود آن انقلابي در شست و شوي لباس ها به پا كرد، داشتن يك ماشين لباسشويي تمام اتوماتيك مي تواند به آساني هرگونه كثيفي و لكه را از روي لباس پاك كرده و بالاترين كيفيت شستشو را داشته باشيد، شركت سامسونگ با به كارگيري جديدترين تكنولوژي هاي دنيا توانسته علاوه بر اينكه بتواند بالاترين كيفيت شستشو را ارائه كند داراي كمترين ميزان صدا، مصرف انرژي و مصرف آب را دارا باشد كه با توجه به امكانات آن متوجه خواهيد شد قيمت ماشين لباسشويي سامسونگ در مقايسه با ديگر برندها بسيار مناسب است.

امروزه برندهاي بسيار زيادي توليد كننده لوازم خانگي در دنيا مي باشند كه در زمينه توليد انواع ماشين لباسشويي موفق هستند همه اين شركت ها به نوبه خود در تلاش هستند تا از رقباي خود پيشه گرفت و سهم بيشتري از بازار را به خود اختصاص دهند، اما در اين ميان دو برند كره اي ال جي و سامسونگ توانسته اند با طراحي و توليد محصولاتي باكيفيت و طول عمر بالا به همراه يك قيمت رقابتي جاي خود را در بازار جهاني باز كرده و سهم عمده اي از بازار را به خود اختصاص دهند، شركت سامسونگ توانسته با به كار گيري مجرب ترين تيم هاي مهندسي و طراحي و استفاده از تكنولوژي هاي انحصاري در توليدات خود از رقباي خود پيشه بگيرد از همين رو ماشين لباسشويي سامسونگ به عنوان بهترين مارك در اين زمينه شناخته مي شود و شما مي توانيد بدون هيچ نگراني مدل مد نظر خود را متناسب با نيازهاي خود انتخاب كنيد در ادامه سعي داريم با معرفي برخي از تكنولوژي هاي بكار رفته اين محصول بتوانيد بر اساس نيازهاي خود بهترين مدل را با مناسب ترين قيمت ماشين لباسشويي سامسونگ انتخاب كنيد.

نگاهي بر چند تكنولوژي در لباسشويي سامسونگ

همان طور كه اشاره كرديم انواع ماشين لباسشويي سامسونگ داراي امكانات پيشرفته و كاربردي مي باشد كه مي تواند بالاترين كيفيت شستشو را براي شما به ارمغان بياورد، از اين رو انتخاب برند سامسونگ مي تواند انتخابي مناسب براي شما محسوب شود كه از پايين ترين مدل تا بالاترين مدل داراي طراحي هاي بسيار جذاب مي باشند كه در مدل هاي Add Wash اين جذابيت را به اوج خود رسيده است. شركت سامسونگ با طراحي خلاقانه يك درب كوچك (Add Wash) بر روي درب اصلي ماشين لباسشويي سامسونگ قرار داده كه به شما امكان مي دهد تا لباس هاي جامانده از شستشو را در زمان شستشو به لباسشويي خود اضافه نماييد، اين درب علاوه بر بالا بردن كارايي به زيباتر شدن آن افزوده است. از ديگر فناوري هاي به كار رفته در لباسشويي سامسونگ مي توانيم به تكنولوژي Eco-bubble اشاره كنيم كه براي شستن لباس ها از حباب استفاده مي كند اين سيستم قدرتمند با ساخت حباب در اب باعث مي شود مواد شوينده به داخل بافت پارچه نفوذ و تميز كنندگي بالايي را براي شما به ارمغان آورد با وجود اين فناوري ديگر شما شاهد لكه اي بر روي لباس هاي خود نخواهيد بود و باعث بالا رفتن سطح تميز كنندگي شود.

يكي ديگر از تكنولوژي هاي بسيار جالب و هوشمند Auto Optimal Wash نام دارد اين سيستم با داشتن سنسورهايي كه در اختيار دارد مي تواند وزن لباس و درجه  كثيفي آنها را سنجيده و بر اساس آن ميزان آبگيري و مواد شوينده را مشخص مي كند به اين شكل علاوه بر كيفيت بالاي شستشو ديگر شاهد باقي ماندن مواد شوينده در بافت پارچه نخواهيد بود از ديگر مزيت هاي اين سيستم اين است كه ديگر ظرفيت ماشين لباسشويي مهم نيست چراكه شما مي توانيد حتي يك پيراهن را به صورت جداگانه بشوريد و ديگر لازم نيست منتظر پر شدن ظرفيت دستگاه خود باشيد تا به اينجا حتما بهتر متوجه اين موضوع شده ايد كه با توجه به تكنولوژي هاي به كار رفته شده قيمت ماشين لباسشويي سامسونگ بسيار مناسب و منطقي است.

از ديگر مزيت هاي ديگر ماشين لباسشويي سامسونگ استفاده از گرم كننده سراميكي براي گرم كردن آب استفاده مي كند از مزيت هاي اين روش اين است كه هيچ‌ گاه رسوب نمي كند و درنتيجه كيفيت گرم كنندگي در طول زمان كاهش نخواهد يافت، استفاده از قابليت Bubble Care Samsung نيز به تميزي بيشتر كمك مي كند و لباس هايي عاري از آلودي و خوش بو را در اختيار شما مي گذارد. از ديگر امكانات اين محصول مي توان به مديريت برنامه ها و شستشو از راه دور از طريق گوشي هوشمند و اپليكيشن به ماشين لباسشويي خود متصل شويد و از خانه، محل كار و يا هر نقطه ديگري مديريت شستشو را در دست بگيريد. شركت سامسونگ از موتور قدرتمند Digital Inverter در انواع ماشين لباسشويي سامسونگ استفاده كرده است كه در آن تسمه حذف شده و موتور به طور مستقيم در پشت ديگ لباسشويي قرار گرفته از اين رو اصطكاك بين قطعات به صورت قابل توجهي كاهش يافته و سطح لرزش و توليد صدا به حداقل ميزان رسيده است. كاهش سطح اصطكاك در موتور علاوه برافزايش طول عمر موتور باعث كاهش مصرف انرژي و صداي آن شده است از همين رو تمام مدل هاي اين شركت در دسته لوازم خانگي كم مصرف قرار مي گيرند و شركت سامسونگ عمر 10 ساله اين موتور را تضمين كرده است. با اين قابليت هاي مثبت و كارايي عالي مي توان با اطمينان اين محصولات را در بين بهترين مارك ماشين لباسشويي قرار داد.

بهترين ماشين لباسشويي سامسونگ

در اينجا قصد داريم تا چند مدل از بهترين مدل هاي شركت سامسونگ را كه در دسته پرفروش ‌ترين مدل هاي اين شركت قرار دارند را به شما معرفي مي كنيم در آخر شما مي توانيد تمام مدل هاي اين شركت را با گارانتي اصلي سام سرويس و ضمانت بهترين قيمت ماشين لباسشويي سامسونگ را از فروشگاه اينترنتي ديجي كالا، فروشگاه اينترنتي 20 بخر و يا زنبيل تهيه نماييد.

ماشين لباسشويي سامسونگ P1494

  • رنگ: سفيد، استيل
  • ظرفيت: 9 كيلوگرم
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقيقه
  • مجهز به ديگ الماسه Diamond Drum، داراي هيتر سراميكي ضد رسوب، مجهز به موتور ديجيتال اينورتر، داراي قابليت Add Wash، داراي برنامه بخارشو، Bubble Soak (فناوري حباب ساز)

ماشين لباسشويي سامسونگ مدل Q1479

  • رنگ: سفيد
  • ظرفيت: 8 كيلوگرم
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقيقه
  • Diamond Drum مجهز به ديگ الماسه، Self Cleaning (شستشوي خودكار مخزن مواد شوينده)، Drum Clean (شستشوي خودكار ديگ)، داراي هيتر سراميكي ضد رسوب، مجهز به موتور ديجيتال اينورتر، داراي قابليت Add Wash، برنامه بخارشو، سيستم حباب ساز Bubble Soak

ماشين لباسشويي سامسونگ مدل J1241

  • رنگ: سفيد، نقره اي
  • ظرفيت: 7 كيلوگرم
  • سرعت چرخش موتور: 1200 دور در دقيقه
  • داراي Diamond Drum ديگ الماسه، Self Cleaning (شستشوي خودكار مخزن مواد شوينده)، Drum Clean (شستشوي خودكار ديگ)، داراي هيتر سراميكي ضد رسوب، مجهز به موتور ديجيتال اينورتر، سيستم انتخاب گر Jog-Dial و سيستم محافظتي در نوسانات برق Volt Control

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علي
نظرات (0)
 
تاريخ : ۴ خرداد ۱۴۰۰
ارسال توسط علي
نظرات (0)

منبع: بلدشيم

سعي داريم در اينجا با بررسي خريد بهترين مارك اجاق گاز ايراني و خارجي در خدمت شما باشيم تا شما عزيزان بتوانيد با اطمينان هر چه تمام ‌تر بهترين اجاق گاز روميزي و يا مبله را براي خود انتخاب كنيد. پيش از آنكه به بررسي بهترين مارك اجاق گاز روميزي ايراني و خارجي و يك گاز روميزي و يا فر دار خوب بپردازيم لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه وجود ترموكوبل فوق سريع به منظور قطع جريان گاز پس از خاموش شدن شعله، ولوم هايي باكيفيت و كاربردي، شبكه چدن هاي نسوز براي با طراحي مناسب براي پخش مناسب حرارت، صفحه استيل يا شيشه با كيفيت همراه با خصوصيت ضد خش و نظافت اسان مي تواند از جمله موارد شما در هنگام انتخاب و خريد اجاق گاز روميزي محسوب شود.

اگر بخواهيم مرحله به مرحله شما را در خريد اجاق گاز خوب ايراني و يا خارجي راهنمايي كنيم و پاسخ شما را به اينكه اجاق گاز خوب چي بخرم؟ را بدهيم، بايد به چند نكته در اين قسمت اشاره كنيم:

نكته اول: مطمئنا اولين مرحله براي خريد اجاق گاز و يا هر وسيله ديگري انتخاب بهترين مارك اجاق گاز مناسب بر اساس سليقه و بودجه اي است كه ما براي خريد خود در نظر داريم به همين خاطر بهتر است دو يا سه برند را براي بررسي و مقايسه انتخاب كنيم.

نكته دوم: بعد از انتخاب برند مطمئنا كارايي، فضاي آشپزخانه و نو ديزاين ما بسيار مهم است كه ايا ما به يك گاز تك احتياج داريم و يا در كنار اجاق گاز به يك فر نيز احتياج داريم حالا بايد تصميم بگيريم كه مي خواهيم يك اجاق گاز فردار مبله را انتخاب كنيم و يا يك اجاق گاز روميزي در كنار يك فر توكار را در آشپرخانه خود داشته باشيم كه اين موضوع به سليقه و فضاي اشپزخانه ما بستگي دارد.

نكته سوم: در اينجا شما بايد بنا به سليقه و ديزاين آشپزخانه خود اجاق گاز شيشه اي يا گاز استيل را براي خود انتخاب كنيد براي اين كار لازم نيست نگران تميز شدن و طول عمر صفحه اجاق گاز خود باشيد چراكه اگر شما در مرحله اول برند مناسب براي اجاق گاز روميزي خود را انتخاب كرده باشد قطعاً در اينباره نيز مشكلي نخواهيد داشت چراكه در بهترين مارك اجاق گاز بهترين نوع صفحه استيل و شيشه را براي محصولات خود به كار برده اند تا جايي كه علاوه بر نظافت آسان، طول عمر بالا نيز مي تواند با قابليت ضد خش بودن در ساليان طولاني با كيفيت روز اول براي شما كار كند.

 

نكته چهارم: از ديگر مواردي كه در هنگام خريد اجاق گاز بايد به آن توجه نماييد انتخاب تعداد شعله و محدوده‌ هاي پخت است، لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه انتخاب محدوده هاي پخت از تعداد 2 تا 5 شعله كاملاً بر اساس نياز شما و مكاني مي باشد كه شما مي خواهيد دستگاه اجاق گاز توكار و يا مبله خود را نصب كنيد اما به اين نكته توجه كنيد كه يك اجاق گاز خوب قطعاً داراي شبكه هاي از جنس چدن نسوز با طراحي مناسب مي باشد كه مي تواند با پخش حرارت مناسب است پخت يكنواخت تري در غذا در اختيار شما بگذارد و خالي از لطف نيست كه بدانيد در يك مارك مناسب قطعاً شما فواصل استاندارد در ميان شعله ها و محدوده هاي پخت را در اختيار خواهيد داشت كه به صورت همزمان مي توانيد از تمامي شعله ها در يك زمان استفاده نماييد.

خريد انواع اجاق گاز روميزي يا مبله

در قديم بسياري از افراد گازهايشان را به صورت فردار و مبله انتخاب مي كردند هرچند كه امروزه مدل هاي متنوعي همراه با تكنولوژي هاي روز دنيا به صورت فردار توليد مي ‌شوند اما همواره صفحه اجاق گاز روميزي اولويت خود را به نسبت دسته گازهاي مبله حفظ كرده اند و تعداد بيشتري از افراد به سوي خريد اجاق گاز روميزي روي آورده اند. اگر شما نيز در دسته خانواده‌هاي نيستيد كه محدوديتي در انتخاب مدل هاي فردار باشيد پس به شما پيشنهاد مي كنيم صفحه گاز روميزي را در اولويت خريد خود قرار دهيد چراكه خريد اجاق گاز روميزي به شما اين امكان را مي ‌دهد تا با به كارگيري فضاي كمتري از آشپزخانه تان، حداكثر كارايي يك مدل صفحه گاز حرفه‌ اي را نيز در اختيار داشته باشيد. جاگيري كمتر، قابليت جابجايي آسان، نمايي زيبا تر و جديدتر مي تواند از جمله اولويت هاي انتخاب اين دسته از محصولات اجاق گاز روميزي توكار به شمار رود.

قيمت بهترين مارك اجاق گاز خوب ايراني

قيمت گاز روميزي كه به عنوان صفحه گاز توكار نيز شناخته مي ‌شود تا حدي ارزان ‌تر از گاز هاي مبله و يا فر دار مي باشد و شما عزيزان كافي است بهترين مارك اجاق گاز روميزي را براي خود انتخاب كنيد و كامل ترين كارايي را در اختيار نيز در اختيار داشته باشيد خريد اجاق گاز روميزي و توكار در مارك هاي معتبر ايراني همچون اجاق گاز استيل البرز، اخوان، بيمكث، سينجر و غيره بهترين سطح كيفي و كارايي را در اختيار شما مي گذارد، با پيشرفت تكنولوژي هاي روز دنيا و به كارگيري اين فناوري ها در بهترين مارك اجاق گاز ايراني باعث شده است كه اين برندهاي معتبر با انواع اجاق گاز خارجي رقابت داشته باشند. لازم است بدانيد كه برندهاي معتبر ايراني توانسته اند با داشتن سطح استاندارد هايي در سطح اروپايي بهترين و با صرفه ترين مدل ها را در تنوعي چشم نواز توليد كرده اند و شما به آساني مي توانيد بنا به بوده و سليقه و ديزاين آشپزخانه خود بهترين مدل اجاق گاز روميزي ايراني را با مناسب ترين قيمت براي آشپزخانه خود تهيه فرماييد.

تمامي برندهاي ذكر شده كه به عنوان بهترين مارك اجاق گاز خوب ايراني به شمار مي ‌روند كه علاوه با برداشتن سطح ايمني و استانداردهاي بالاي شان، داراي ويژگي هايي مي باشد كه در قسمت اول متن نيز بدان اشاره نموديم: داشتن قطعات بسيار با كيفيت، طراحي مهندسي براي به كارگيري همزمان شعله‌ها، ولوم هايي با كيفيت، ترموكوپل و فندك اتوماتيك با طول عمر بسيار بالا از جمله ويژگي هاي مشترك اين برندهاي معتبر محسوب مي گردد.

نمايندگي فروش اجاق گاز

نمايندگي فروش اجاق گاز، استيل البرز و بسياري از برندهاي ديگر از جمله سرچ هاي بالايي مي باشد كه در هنگام خريد يك اجاق گاز خوب شما به دنبال آن مي گرديد اما آيا خريد اجاق گاز روميزي به صورت مستقيم از نمايندگي مركزي اولويتي براي شما دارد؟ و اينكه بايد در هنگام خريد تا چه حد در اين مورد وسواس به خرج داد؟ مسلماً شما در ابتداي انتخاب خود به دنبال نمايندگي و مركز پخش مي گرديد اما چرا؟ و اينكه بهترين مارك اجاق گاز ايراني كدام است؟ بياييد ساده بگويم اولين چيزي كه شما به آن فكر مي كنيد خدمات پس از فروش، ضمانتنامه يا همان گارانتي شركتي و اصالت كالا، تنوع مدل و خريد با بهترين قيمت اجاق گاز است.

لازم است بدانيد كه اگر شما خريدتان را از يك مركز تخصصي و معتبر انجام دهيد قطعاً مي توانيد تمامي مدل ها را در مارك هاي مختلف همراه با گارانتي اصلي شركتي تهيه فرماييد و تنها لازم است با جستجويي كوتاه در ميان وب ‌سايت‌هاي معتبر قيمت‌ها و شرايط ارسال را مطالعه و بررسي فرماييد و بهترين گزينه را در هنگام انتخاب و خريد تان انتخاب كنيد، به سادگي بگوييم از هر جا كه خريد كنيد تمامي انواع اجاق گاز هاي ايراني در برندهاي معتبر به صورت وكيوم و همراه با استانداردهاي پخش خدمت شما ارائه مي گردد و ممكن است در فروشگاه هاي انلاين و يا فروشگاه هاي فيزيكي، شما تنها نحوه خدمات رساني متفاوت و قيمتي متفاوت را ببينيد كه تنها از لحاظ سودشان متفاوت عمل كنند.

فروشگا اينترنتي 20 بخر به عنوان يك فروشگاه تخصصي در زمينه لوازم خانگي كه به صورت كاملاً تخصصي برخورد مي ‌كند با حذف واسطه هاي فروش و گرفتن سود كمتر بهترين نوع خدمات را با بهترين قيمت به شما ارائه مي دهد و تمامي محصولات به صورت مستقيم از نمايندگي مركزي مورد نظر براي مشتريان ارسال مي گردد همچنين شما مي توانيد پس از خريد اجاق گاز روميزي و دريافت كالا با اطمينان از اصالت كالاي تان به پرداخت وجه مورد نظر بپردازيد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علي
نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]