سلام نيوز
سلام نيوز

سایت بهترین ابزار


گروه استان‌ها- فرمانده‌‌كل ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: ارتش همچنان در كنار مردم قرار دارد و مطمئن هستيم با عزم و اراده و توانايي مي‌توانيم كمك‌هاي بيشتري به مجموعه بهداشت و درمان در حوزه مقابله و مديريت كرونا داشته‌ باشيم.

به گزارش خبرگزاري تسنيم از  اصفهان ، امير سرلشكر سيد عبدالرحيم موسوي در ارتباط زنده  با مجموعه دست‌اندركاران احداث بيمارستان صحرايي ارتش در اصفهان  اظهار داشت: اين بيمارستان‌ها براساس درخواست ستاد ملي كرونا  احداث و در اختيار مجموعه درماني كشور قرار مي‌گيرد تا بخشي از بار مسئوليت از مجموعه بهداشت و درمان كشور كاسته شود.

وي با اشاره به درخواست رئيس دانشگاه علوم پزشكي اصفهان براي تامين نيروي انساني موردنياز از بخش‌هايي چون سربازان پزشك و پرستار گفت: فرمانده نيروي زميني در اين بخش با توجه به شناخت از ظرفيت‌هايي كه امكان آن هست در تامين نيروي انساني موردنياز مجموعه بهداشت و درمان اقدام كند.

فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به گزارش ارائه شده از احداث بيمارستان 120 تخت‌خوابي در اصفهان بيان كرد: اين اقدام الگوي خوبي براي بهره‌وري بيشتر 2 طرفه ارتش و كادر درمان در حوزه مديريت بيماري كرونا است.

 

 امير سرتيپ كيومرث حيدري، فرمانده نيروي زميني ارتش نيز در خصوص ساخت پنج بيمارستان صحرايي در سطح كشور، گفت: اين بيمارستان‌ها به زودي و به ‌بهترين نحو ممكن اجرا خواهد شد.

فرمانده دانشكده هوانيروز ارتش و مجري احداث بيمارستان در اين مراسم در توضيح بيمارستان صحرايي موجود در اصفهان خاطرنشان كرد:  بيمارستان 120 تخت‌خوابي داراي اتاق‌هاي آي‌سي‌يو، مانيتورينگ و پرستاري، احيا و مجهز به دستگاه‌هاي ونتيلاتور، اكسيژن‌ساز، مانيتورينگ قلب است و همه تجهيزات نو و تمامي تخت‌ها بيمارستاني و داراي امكانات لازم است.



ارسال توسط علي
نظرات (0)
[ ]